دیجی‌کالا ادز و راه‌اندازی سرویس تحقیقات بازار: داده‌ها سخن می‌گویند

دیجی‌کالا ادز و راه‌اندازی سرویس تحقیقات بازار: داده‌ها سخن می‌گویند

امیر شبانی، مدیر خلاقیت و فناوری دیجی‌کالا ادز درباره سرویس تحقیقات بازار دیجی‌کالا ادز توضیح داد. شبانی مدیر خلاقیت و فناوری دیجی‌کالا ادز در پاسخ به پرسش درباره ماهیت دیجی‌کالا ادز گفت: «دیجی‌کالا ادز با هدف بهره‌برداری از پتانسیل‌های تبلیغاتی دیجی‌کالا و کمک به کسب‌وکارها برای برقراری ارتباط مؤثرتر کسب‌وکارها با مشتریان فعالیت می‌کند و با […]

اسفند 11, 1403 | کد خبر : 28660 | 3 دقیقه خواندن
4 بازدیدها