بزودی در این مکان تبلیغات درج میشود

اوتمیل ساده رژیمی

مجموعه: آشپزی به سبک تهران تعداد بازدید: 2 اوتمیل ساده رژیمی

اوتمیل ساده رژیمی : اوتمیل از جمله سالم‌ترین، مقوی‌ترین و سیر کننده‌ترین صبحانه‌ها و میان وعده‌های رژیمی است که در انواع مختلف اوتمیل ساده، اوتمیل با شیر یا بدون شیر، شکلاتی، دارچینی و میوه‌ای تهیه می‌شوید.

اوتمیل ساده رژیمی,درباره اوتمیل مواد لازم :

دارچین و چند برش میوه : به مقدار دلخواه

جو دو‌سر پرک : ۵۰ گرم

شیر : ۱۵۰ میلی‌لیتر

عسل : ۱ قاشق چایخوری یا بیشتر

اوتمیل ساده رژیمی,درباره اوتمیل

طرز تهیه :

ابتدا شیر را در یک شیرجوش بریزید و روی حرارت ملایم گاز گرم کنید. وقتی شیر گرم شد جو پرک دو‌سر را اضافه کنید و و مرتب هم بزنید.

به مقدار دلخواه پودر دارچین اضافه کنید و باز هم بزنید. زمانی که اوتمیل غلیظ شد عسل را اضافه کنید. اوتمیل ساده رژیمی,درباره اوتمیل

حدود ۲ یا سه دقیقه دیگر اوتمیل را هم بزنید تا کاملا غلیظ شود. بعد از آماده شده اوتمیل به دلخواه برش‌های مختلف میوه و مغزها و آجیل را به آن اضافه و میل کنید.

بهتر است برای تهیه اوتمیل از جو دو‌سر پرک شده استفاده کنید نه جو پرک نشده چون جو پرک لطیف‌تر است و بهتر و زودتر می‌پزد و نرم می‌شود.

برای تهیه اوتمیل شکلاتی مقداری پودر شکلات تلخ می‌توانید به اوتمیل اضافه کنید. به جای عسل هم می‌شود از شیره انگور استفاده کرد. اوتمیل ساده رژیمی,درباره اوتمیل

درباره اوتمیل :

اوتمیل در واقع ترکیب جو دو سر (پرک شده یا پرک نشده) به علاوه آب یا شیر است. اوتمیل را هم به صورت پخته شده در آب یا شیر و هم به صورت خیساندن به مدت یک شب تا صبح در شیر یا آب درست می‌کند.

اوتمیل خوراکی سرشار از فیبر است و به همین خاطر بسیار سیر کننده است و یک غذای خوب و عالی برای لاغری و کاهش وزن محسوب می‌شود. علاوه بر این اوتمیل بسیار مغذی است، کلسترول خون را کاهش می‌دهد و قند خون را کنترل می‌کند. اوتمیل را علاوه بر وعده صبحانه برای شام هم می‌توانید میل کنید.

انتهای پیام/م

پست های مرتبط

لینک کوتاه : http://www.sitetehran.com/?p=10001

اوتمیل رژیمی

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار