بزودی در این مکان تبلیغات درج میشود

استخدام مسئول دفتر،کارمند اداری و اجرایی، کارشناس حسابداری

یک شرکت بین المللی نمایشگاهی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،محدوده شهرک غرب از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز ۱ مسئول دفتر مسلط به تایپ ۱۰ انگشتی و آشنا به ICDL بسیار موقر ۲ کارمند اداری جنسیت : خانم مسلط به آرشیکت و به امور نمایشگاهی ۳ کارمند اجرایی مسلط به زبان انگلیسی آشنا به امور نمایشگاهی ۴ کارشناس حسابداری با حداقل ۲ سال سابقه مفید

متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

استخدام مسئول کارمند اداری اجرایی کارشناس حسابداری

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار

داغ ترین اخبار